Умови доставки та оплати
Способи доставки
- ● кур’єром від 105 грн Відправлення замовлення протягом 2-3 дня Доставка замовлення протягом 1-2 днів
- 1) Укрпошта "Стандарт" ● у відділення 25 ₴ до - 15 кг ● у відділення 75 ₴ від - 15 кг Відправлення замовлення протягом 2-3 днів Доставка замовлення протягом 2-5 днів 2) Укрпошта "Експрес" ● у відділення від - 35 ₴ ● кур'єром від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 2-3 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів
- ● у відділення від - 70 ₴ ● у поштомат від - 50 ₴ Відправлення замовлення протягом 2-3 днів Доставка замовлення протягом 1-2 днів
Способи оплати
- Безпечна електрона оплата
- Найменування отримувача: ФОП Каплун Олексій Володимирович Код отримувача: 3137616510 Рахунок отримувача: UA373052990000026005044917061 Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Гарантія:
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої
особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю
допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні
та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої
особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю
допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні
та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну